7 Aralık 2014 Pazar

Alişan Delikanlılığın Kitabını Yazdıysa Ben 9 Adımda Terkedilmenin Kitabını Yazdım

Alişan Delikanlılığın Kitabını Yazdıysa Ben 9 Adımda Terkedilmenin Kitabını Yazdım

                ''Yastık değiştirmeyle kader değişmez'' der ünlü bir atasözümüz.Gerçekten de öyle oluyor. Hani bazı şeyler vardır hayatımızda değişmeyen...Hah işte tam da bundan bahsedeceğim.Benim de sevgililik konusunda kaderim hiç değişmedi.Bir insan 23 senelik hayatı boyunca 8635685057254245 tane erkekle tanışıp, hepsi de mi hüsranla sonuçlanır arkadaş? Boşuna demedim ''Ben Terkedilizm akımının kurucusuyum.'' diye.Hadi birisi de aşkımdan ölsün, beni unutamasın, peşimde deli divane olsun, Mecnun gibi yollara düşsün, aşkımdan bir gece içinde saçları ağarsın, bana Hakan Altun gibi ''Telefonun başında çaresiz bekliyorum''lu şarkılar yazsın ya da Çılgın Sedat gibi eflatun zarflarda ona olan ihanetimin (Hiç ihanet etmedim çünkü o kadar uzun ilişkim hiç olmadı, olamadı.) bedelini ödesin falan ama yok arkadaş yok.

          Benimle sevgili olan adamlar yaklaşık 4 gün ila 2 hafta arasında arkasına bile bakmadan koşarak uzaklaşıyor.Sebebini hala çözemedim ve bütün hayatımı bu sorunu çözmek üstüne adadım.Eğer çözüme ulaşırsam nirvanaya ulaşmış olacağım için Dünya'da benim için çözülmesi gereken hiç bi sorun kalmayacakmış gibi olacak.Hani beni terkeden adamlar da her haliyle mükemmel olsa tamam ama birisi kız arkadaşının yanında ''Burda çay 1 liraymış ha '' demeye utanmayan cimri bir herif, birisi aradığımda ''Hay gapat amına koyiyim gapat '' diye küfredip sonra da ''özür dilerim küfrettiğim için'' diyeceğine ''arkadaşım intihar etmişti o yüzden o an arayan babam olsa babama da aynı şeyi söylerdim'' diyen beyni çoktan kafasını terketmiş mal bi herif, bir diğeri çıkma teklifi ederken ''Marulum olur musun?'' diye sorup hayal gücünde sınır tanımayan adam, birisi benle sevişemeyeceğini anlayınca ''sen çok iyi bir kızsın" gibi ucuz bahanelerin arkasına sığınan mal herifin tekiydi.Hani mıknatıs olsan ancak bu kadar çekersin zıt kutupları.

            Ama hala akıllanmayan ve ömrünü sadece uzun boylu, geniş omuzlu, kolları kaslı, yakışıklı, kirli sakallı adamları adam ve kendine aşık etmeye adamış ama yine de elde bir tek yalnızlığı kaldığı halde hiç vazgeçmemiş Kara Şimşek'ler, Kara Şimşek'lerimiz....

                 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder