7 Aralık 2014 Pazar

ÖNSÖZ

                                          

    Şimdi ben buraya neden geldim? Niçin geldim? Gördüğünüz gibi bir blog hesabı oluşturdum ve geldim. Gelmişsem gelmişimdir, gelmemişsem gelmemişimdir. Geldik de gelmedik mi dedik? Sahiden yaa kim getirdi ulan beni buraya? Tabi ki de bana her şeyi öğrettiği gibi bunu da artık öğrenmemin zamanı geldiği geldiği için öğreten ''Eli yüzü düzgün öğretmen kız'' getirdi.Çok da iyi oldu bence. En azından Facebook' ta ana sayfalarını sürekli işgal edip durduğum arkadaşlarımın dırdırlarını dinlemek zorunda kalmayacağım ve sadece beni isteyerek takip eden insanlara yazacağım.6589 tane günlük defteri alıp da hepsine yazmayı üşenen biri olarak artık blog açma zamanım gelmiş de çoktan geçmek üzereyken neyse ki internet yardımıma koştu.Çünkü resmen kalemle yazı yazmayı unutmuşum.Üşengeçliğim de yanında cabası.Sahi ya biz üşengeçler bir ara toplanalım bence.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder