7 Aralık 2014 Pazar

''Ben Her Şeyin Farkındayım Ve Bu Durumdan Hiç Memnun Değilim''

     Tıpkı Serdar Ortaç'ın da dediği gibi; ''Yaşandı derler suç ve cezası, kim yakalanmış ki iş kazası, sen habire poz verme önce söz ver, çocukluk hatırası'' demeyi çok isterdim ama ne demek istediğini ben de anlamadım.Ünlü düşünürümüz Serdar Ortaç bu şarkısında belli ki aldatırken yakalanmış ve bunu da ''iş kazası'' olarak adlandırmış.Bununla da bitirmemiş ve ayrıca sevgilisinden poz verme, söz ver diye garip garip isteklerde bulunmuş.Sonra da hoop toplumsal bi mesaj:''çocukluk hatırası önemlidir'' diyor.Ulan yıllardır uğraşırım ama hala Serdar Ortaç'ın şarkılarındaki ironiyi ve şu ''ben herşeyin farkındayım ve bu durumdan hiç memnun değilim'' bakışını anlayamadım.Ulan acaba bu Serdar Ortaç bizim bilmediğimiz neyi biliyor?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder